عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت
سرخط خبرها

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | برگشت قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار

  • کد خبر: ۷۰۸۱۲
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | برگشت قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رمزارزها روز به روز در حال محکم تر کردن جای پای خود در بازارهای مالی هستند: پس از ممنوعیت موقت مبادلات دلاری در کوبا، فعالان ارزی این کشور از دولت خواسته‌اند تا بیت کوین را جانشین دلار در معاملات ارزی کند. منابع خبری از احتمال پذیرش رسمی بیت کوین در نیجریه و تانزانیا خبر می‌دهند.

همزمان با افزایش امیدواری‌ها نسبت به آغاز دور جدید صعود بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتالی، شرکت مایکرواستراتژی- از جمله بزرگ‌ترین سرمایه گذاران سازمانی در بیت‌کوین- اعلام کرد حدود نیم میلیارد دلار دیگر بیت‌کوین خریداری می‌کند. آمار‌ها همچنین حاکی از آن است که دارندگان بزرگ بیت‌کوین موسوم به نهنگ‌ها در حال انتقال مقادیر قابل توجهی از دارایی‌های خود از صرافی‌ها به کیف‌های پولشان هستند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۷۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۶ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۵۵.۴۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۹۳.۹۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۱۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۶۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۶ خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 40,322 ۹۶۹,۳۳۷,۴۳۸
اتریوم 2,526 ۶۰,۷۳۴,۴۲۷
تتر 1 ۲۴,۰۴۸
بایننس کوین 364 ۸,۷۶۶,۰۶۹
کاردانو 1.56 ۳۷,۵۴۶
دوج کوین 0.31 ۷,۶۴۳
ریپل 0.86 ۲۰,۹۰۹
 ای یو اس دی کوین 1 ۲۴,۱۲۳

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->